Bu birlikte islami evlilik sitesi

Kiminin milyonlarca üyesi var; biricik ikbal İslami kurallara makul benzeri dünyaevi yapmak. Evet İslami çöpçatan sitelerinde ne nev kadınların talibi elan fazla oluyor? Aynı deneyden alay edeceğiz…
Hanay bilgisi dersinde anca öğrendik, familya toplumun temel. Her molekül bu harçla başlıyor. Bakın, Başvekil Tayyip Erdoğan’ın gözünde serbest kaymakamın de kıymeti evli olanlarına göre değişik. Değme aktif tıpkı dolaşma nikâhı tatmalı.
Bunun da nev yolları oluyor; zamanın ruhuna bakarak geleneksel yöntemlere yenileri ekleniyor. ıslami dünyaevi yahut çöpsatan siteleri çoktan beri hayatımızda. Ara Sıra sitelere girdiğinizde bu vasıtayla evlenmiş çiftlerin bahtiyar fotoğraflarını dahi görüyorsunuz. Cenabıhak mutlu etsin diyelim.
Hadiselere eş penceresinden bakan Muslimahmediawatch.org adresli şehir güzeşte hafta bire bir deney yaptı. Günümüz insanının, 2011 yılında hayatiyetli tıpkı Mutekit’ın kadınlıktan ve erkeklikten anladığını, karşı taraftan ne beklediğini soruşturan bire bir deneydi bu. Onlar dahi keşfetmişti kim bazen kadınlar, diğerlerine bakarak elan aşkın yeğleme ediliyordu. ıslami evlilik ve huy sitelerinde hangi kadınların talibi elan fazlaydı?
Adayları tanıyalım
Öncelikle Dindar ve avrat stereotip özellikleri taşıyan üç yapmacıklı yanay yaratıldı. Sonraları bu kök sitelere örgen namına izdivaç ve alışmışlık tekliflerini beklemeye başladılar. Ilk adaylarımızı tanıyalım:
1. Aday: 20’li yaşlarında Kanada vatandaşı tıpkısı öğrenci; önümüzdeki yıl mühendislik diplomasını matlup. Aslen Kafkas asıllı; ayrıntılı ve ayrıntılı… Müslümanlığı sonradan seçmiş fakat başını örtmüyor. Çokeşliliğe karşı olduğunu çokça kemiksiz tıpkısı biçimde ifade ediyor. Lüp işlerini ve finansal yükünü paylaşacak, ilişkin ayrımsız koca arıyor.
2. Namzet: 30’lu yaşlarında benzeri Zenci. Elan evvel hiç evlenmemiş ve namına mebzul bakacak aynı insan aradığını rapor ediyor. şu anda muallimlik yapıyor amma evlendikten bilahare mücahede niyetinde değil, ev hanımı tevessül etmek istiyor. ıbadetlerini namına getiren tıpkı Mutekit, bire bir camide Kuran öğretmenliği da yapıyor. Ilımlı boylu ve zayıfça… Çarşaf ve sır takıyor.
3. Namzet: 40’lı yaşlarında Afrikalı ayrımsız Mutekit. Boşanmış ve üç çocuğu var. Yurt izni olan Amerikalı benzeri muhacir. Çokça uzun boylu değil ve topluca. ıyi bir işi ve ahenkli iyi ayrımsız geliri var. Onu üç çocuğuyla kabul edecek tıpkısı adam arıyor.
Hakeza benzeri deneye girişen şehir bile bunun bilimsel tıpkı belirgi vermeyeceğini, ortaya çıkanın kati sonuçlar olmadığının farkında. Fakat üç tipolojinin siber dünyaevi âleminde aldığı tepkilerin de aynı manası var.
Yeryüzü fazla rağbeti önceki aday görüyor. Takkadak bir-iki ahit süresince 20’den çok teklif ve çok değişik erkekten profillerini şöyle aynı ziyaret ika önerisi alıyor. Arz ilginç olan teferruat ise üç namzet süresince erkeklerin romantik olmaya çalıştığı yegâne aday, sonraları Mutekit olan bu gailesiz Kanadalı avrat. Rical, hangi ikinci hangi üstelik üçüncü adaya kendilerini o büyüklüğünde hoppa ve samimi göstermeye çalışıyor.
İkinci ve üçüncü adayımıza mevrut kanaat sayısı bile birinci adayın çok gerisinde. Bu noktada deneyim sonuçlarını yorumlayanlar, anadan görme Mütedeyyin bire bir aileye doğmuş tıpkı kadınla, sonradan Müslümanlığı seçmiş ‘parafin’ tıpkı kadının rical gözündeki farkının altını çiziyor. Burada ayrıksı soy tıpkı alçalma bahis konusu olduğu kesme, amma gelen mesajlardaki rahatlığa bakınca kadınlara gösterilen ‘korku’ derecesinin farklı olduğu üstelik düşünülebilir. Sonradan Dindar olan ‘yabancı’evet ayıp gayrimümkün kadar… Bunu dolgunca evet de dağ hanesine tahsis etmek sizin nereden baktığınıza tutkun.
bu arada birinci adayın bandaj calip bir yanı dahi Kanada vatandaşı olması. Hemen bu yüzden üstelik Yıldız Afrika ve Arap ülkelerinden talibi çıktığını tercüman olmak lazım. Beş Altı eğitilmiş adayın dışında çabucak Kanada’birlikte emek hayalleri kuran bir takım koca da başvurmuş. tansık olan üçüncü adayın yurt izni ve ahenkli gelirine karşın kazançlı cazibesiyle bağlam merkezi olmaması. Alelhusus ikinci adayın evlendikten bilahare çalışmak istemediğini beyan etmesi, habbe bir tane maaşla geçineceğini yeniden ilanı, gelgelli zahirî özge niteliklerini geride bırakıyor. Yoksa ‘evinin kadını’ gelmek imdi aranan format değil mi?
Dini pratiklere bakıldığında, birinci adaya gelen dünyaevi tekliflerinin hiçbirinde bu anlamda ayrımsız sorgulama, ayrımsız zül olmaması özen çekimli. Başını kapatmaması tıpkısı yana, sorularda ortaya çıkan sigara tiryakiliği dahi alın taraftaki ısrar seviyesinde tıpkı uymazlık yaratmamış.
Yeniden hikmet mi kazanıyor?
Bürgü ve sır takan ikinci adayın, kendilerini ‘ötede müslüman’ yerine tarif eden, nizami aynı ıslami dünyaevi yapmayı tercih fail rical marifetiyle deste görmesi çok tansık değil.
Toplamda arz birkaç idea alansa üçüncü aday. Bunda elbette ki yaşın bile önemi var. Bu siteler yoluyla evlenmek isteyen Dindar erkeklerin tercihi genelde 20’li genişlik fazla 30’lu yaşlar oluyor. Alelhusus boşanmış benzeri kadının işi evire çevire ağırlık.
Çokça sargı gururlu bire bir uzanım dahi yaşanmış. Üçüncü adayla ilgilenen bir erkeğin benzeri zamanda on paralık körlemeden bu deneydeki birinci ve ikinci adaya da talip olduğu ortaya huruç. Ayvaz adayımız 50’lerinde ve ikinci evliliğini ayırmak amacıyla bire bir insan arıyor bu arada…
Bu sitenin yapmaya çalıştığının, tıpkısı çırpıda genelleştirilebilecek sonuçlar vermediğini akseptans etsek de genele dair verdiği fikir haddinden fazla balaban. Içtimai avrat algısına Müslüman sıfatını eklediğinizde kendi kriterlerini doğursa birlikte, kâh şeyler değişmiyor. Hoşnutluk, fiziğe, soylu erki bağımsızlığa dair kemikleşmiş yargılar, helâl muta nikâhı modellerinde dahi foto değiştirmiş, aramızda dolanıyor.
Siber dünürcü usulü hizmeti
Muslima.com
Teknolojik bakım kendisine muadillerinin gerisinde olsa da arz popülerlerinden. Budunsal kökenden, mesleğe büyüklüğünde tafsilatlı profilinizi oluşturduktan sonradan önerilere bakıyorsunuz. Evlendikten bilahare Mütedeyyin olmayı düşünenler büyüklüğünde, Mutekit ayrımsız insan arayan başka inanç sahipleri da başvuruyor.
Qiran.com
ıki milyona yaklaşan yanay sayısıyla bu alanın sunma önde gelen sitelerinden. Kâh servislerinden faydalanabilmek üzere servet vermek gerekiyor. ılginç yanı, temel babaların ya dahi akrabaların evermek istedikleri gailesiz için dahi yanay açıp adaya bakınabilmesi. Siber dünürcü usulü yani.
MuslimMatch.com
Aut görünüşten kiloya, afiyet durumundan hobilere kadar yer çok şahsi vukuf temenni fail sitelerden. Mutekit tarifi yetmeyen üzere Sünni, şii seçenekleri kâin. Çokeşliliğe dayalı beklentiyi da açık benzeri biçimde belirgin etmeniz gerekiyor.
Halfourdeen.com
Nispetle kullanılmamış bire bir kent olmasına rağmen şimdiye büyüklüğünde 12 mutlu evliliğe kurgu olduklarını duyuruyor bahtiyar tıpkı şekilde. Buraya ücretli üyelik bahis konusu; zira yemeden içmeden bu işi ciddiye alanların gelmesini istiyorlar. Elan güre ve Garplı Müslümanlara hitap eden sitede, ‘Ileri eşinize bakınmak istediğiniz 21 soru’ gibi uzun hizmetler bahis konusu.
Türkiye’den numuneler
Gonuldensevenler.com
Kendisini aynı ‘bahtiyarlık hareketi’ kendisine tarif ediyor. Zaten evlilik ‘dünyanın en şişman saadeti’. Üye sayısı 900 bine mümasil. Gayeleri ise “Türk halkını internetteki baskısız sitelerden ve yanıltıcı meleke sitelerinden yetirmek” …
Nasipse.com
Siteye girdiğinizde ‘Evliler giremez’ uyarısı karşılıyor. Flört ve yordam sitesi olmadığını özellikle belirtmişler. Buradan evlenenler ‘nasibini bulanlar’ başlığında ziyaretçilere tanıtılıyor.
Evlenmelisin.com
Siteye girince sizi başı yalınlık tıpkı kadın karşılasa de ıslami evlilik ahlakına akla yatkın olduklarını henüz evvel sayfada duyuruyorlar. Her bölüm ücretsiz kanaat hakları dahi var.
Zevac.merihnet.com
Kent aynı hadisle açılıyor, pusula arkadaşlığına dahi cevaz vermeyeceklerini rapor ediyorlar. “Bu sitedeki hizmetten yararlanırken, ağır ve size akıllıca olduğuna kanaat getirdiğiniz kişiyi daha kırıcı seviyede tanışıklık/değerlendirme arzusunda iseniz, bunu familya/veli/eş bilgisi dahilinde ve mümkünse onların nezareti altinda yapmanızı önemle tavsiye ederiz” uyarısını ihmal etmemişler.
Radikal

Share: